خبرهای داغ ورزشی

ازدست ندی

خبرهای داغ ورزشی

ازدست ندی

جلسه کمیته فنی پرسپولیس در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد

نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز (دوشنبه) در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد. پیش از این، جلسات کمیته فنی در محل باشگاه برگزار می‌شد اما به دلیل اینکه تمرینات پرسپولیس امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‎شد، این جلسه پس از تمرینات نوبت صبح، در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد.


محمد رسایی، مشاور اجرایی باشگاه درباره این جلسه به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: "در این جلسه ابتدا علی دایی درباره بازی در برابر تراکتورسازی و مسایل مربوط به این بازی توضیحاتی را ارایه داد. کادر فنی در ادامه به بحث داوری نیز اشاره و تاکید کردند که متاسفانه در داوری این دیدار نیز مسایلی بود که درباره آن بحث وجود دارد و قابل پیگیری است. در این جلسه عنوان شد باشگاه نیز از طریق مراجع ذیربط پیگیر مساله داوری بازی‌ها و مشکلاتی که از این ناحیه گریبانگر سرخپوشان شده است می‌باشد. "

رسایی افزود: "در ادامه این نشست درباره وضعیت تمرینات و شرایط تیم برای بازی آینده سرخپوشان مقابل صبای قم بحث و تبادل نظر شد. از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه اردوی ترکیه و حضور تیم پرسپولیس در تورنمنت چهار جانبه این کشور بود. در این جلسه مقرر شد کادر فنی برنامه خود برای این اردو را به باشگاه ارائه نماید. اردوی امارات از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. کادر فنی خواستار حضور در تورنمنت 6 جانبه شد و در عین حال موظف شد برنامه‌های خود برای این اردو را به باشگاه ارایه کند تا از سوی باشگاه تدابیر لازم برای آنها به اجرا در آید."

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد:" موضوع بعدی بحث کمیته فنی در مورد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و شرایط انجام آن بود که در مورد قرعه کشی، تاریخ مسابقات و شرایط میزبانی و سفر به کشورهای آسیایی بحث و تبادل نظر شد. در پایان این جلسه حسین عبدی مدیر تیم های پایه توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت تیم‌های پایه و جلساتی که با کادر فنی این تیم‌ها برگزار شده است را ارایه داد."

نشات اکرم از دست استقلال پرید

هافبک عراقی مد نظر استقلالی ها امروز به تیم الوکره قطر پیوست.نشات اکرم که قرار بود به تیم استقلال ملحق شود، با عقد قراردادی پنج‌ماهه به مبلغ 600 هزار دلار به تیم الوکره قطر پیوست تا زیر نظر هموطن خود عدنان درجال در این تیم کار کند. قرار بود تا خبر این انتقال تا زمان قطعی شدن منتشر نشود که شبکه های تلویزیونی قطر و عراق امروز این خبر را منتشر کردند. این بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی عراق در یمن بسر می برد.
پیش از این مسئولان باشگاه استقلال برای جذب این بازیکنان اقداماتی را انجام داده بودند که ظاهرا بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیدند.

کریم باقری از پرسپولیس رفت

کریم باقری از پرسپولیس رفت / شماره 6 خسته از نیمکت نشینی
کریم باقری کاپیتان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس که امروز دوشنبه در تمرینات این تیم شرکت نکرد اعلام کرده دیگر حاضر به حضور در تمرینات نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم باقری پس از بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل داماش گیلان در جام حذفی که با برتری سرخپوشان همراه شد از حضور در تمرینات سر باز زد.

گفته می شود عدم حضور در ترکیب پرسپولیس و نیمکت نشینی دلیل باقری برای کناره گیری از پرسپولیس است.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با تایید این خبر گفت: دلیل ناراحتی کریم باقری نیمکت نشینی است ولی با توجه به سابقه و حرمت کریم باقری به طور حتم در روزهای آتی جلسه ای برگزار می شود تا مشکلات رفع و کریم باقری بار دیگر در تمرینات حضور یابد.

تبادل لینک

اگر کسی حاضر به تبادل لینک هست اول بلاگ منو لینک کنه لطفا بعدا منو خبر کنه تا من هم اونو لینک کنم

کریم باقری از پرسپولیس قهر کرد

دیروز تمرین پرسپولیس یک غایب بزرگ داشت. کریم باقری در تمرین ریکاوری حاضر نشد تا شایعه قهر او از پرسپولیس دهان به دهان بچرخد.

معمولا کریم باقری روزهای پس از بازی و در صورت به میدان رفتن در تمرین ریکاوری شرکت نمی کرد و تنها بسنده می کرد به تماشای تمرین از کنار زمین. در روزهایی هم که بازی نمی کرد حضور فعالی در تمرینات داشت، تا جایی که با همه شوخی می کرد و مرد پرجنب و جوش تمرین ریکاوری لقب می گرفت.

دیروز بنا بر عادت همیشگی باقری باید در تمرین ریکاوری شرکت می کرد اما در زمین تمرین و بیرون از آن اثری از آقا کریم دیده نشد و حتی هیچکس از او باخبر نبود.

گفته می شود باقری وقتی برابر داماش گرم کرد و به زمین نیامد با ناراحتی به سمت نیمکت برگشت، پتو را دور خود پیچید و صحبت هایی زیر لب انجام داد.

آقا کریم از بازی نکردن ناراحت است و به همین خاطر گفته می شود از پرسپولیس قهر کرده و به همین دلیل در تمرین ریکاوری شرکت نکرده است.

در تمرین پرسپولیس هم یکی از بازیکنان گفته آقا کریم قهر کرده و به دنبال خداحافظی از فوتبال است.